Geplaatst door: Redactie HDA Media

Bewoner blust vergeten pan op het vuur

AMERSFOORT – Maandagmiddag 25 oktober omstreeks 16.45 uur was brand in een appartement ontstaan aan de Orion in Amersfoort.

Een bewoner van de woning was een pan vergeten op het gasfornuis. Bij aankomst van de eerste hulpdiensten had de bewoner de deksel op de pan gedaan en kon hierdoor erger voorkomen. De brandweer heeft een controle verricht om zeker te zijn dat alle vlammen gedoofd zijn. De woning is kort geventileerd, niemand raakte gewond.

De inzet van de brandweer trokken veel bekijks bij omwonende.

 © 2021 | Copyright – Hulpdiensten Amersfoort |

© 2021 | Copyright - Hulpdiensten Amersfoort - inbreuk auteursrecht: direct een factuur