Geplaatst door: Redactie HDA Media

Brand in meterkast snel geblust

AMERSFOORT – Vrijdagmiddag 8 oktober omstreeks 12.30 uur was brand ontstaan in een woning aan de Nicolaas Pienemanstraat in Amersfoort.

Een pak met toiletpapier is in een meterkast gaan smeulen door de stralingswarmte van een lamp die aanstond. De bewoner en een buurman merkte de brand op en schakelde de brandweer in. De toegesnelde brandweer heeft het pak met toiletpapier uit de meterkast gehaald en heeft deze buiten op straat geblust en wist hiermee erger te voorkomen.

Na een nacontrole werd de woning geventileerd om de rook uit de woning te krijgen. Niemand raakte gewond.

 © 2021 | Copyright – Hulpdiensten Amersfoort |

© 2021 | Copyright - Hulpdiensten Amersfoort - inbreuk auteursrecht: direct een factuur